برترین جاذبه های گردشگری پوکت
برترین جاذبه های گردشگری پوکت

برترین جاذبه های گردشگری پوکت

پوکت بزرگترین جزیره تایلند و مهم ترین استراحتگاه برای تعطیلات در تایلند و آسیاست. در شمال این جزیره فرودگاه بین المللی آن قرار دارد که دسترسی به آن را ممکن ساخته است. پوکت با نام مروارید دریای آندامان نیز شناخته می شود و به سبب سواحل زیبای خود و غواصی در آب های شفاف آن شهرت دارد.این جزیره جاذبه های متنوعی از مراکز خرید و پارک ها گرفته تا رستوران های مختلف و معابد دارد که از کوچک و بزرگ و مرد و زن را سرگرم می کنند. برای آشنایی بیشتر با جاذبه های پوکت با ما همراه باشید.بهترین سواحل جزیره پوکت در کناره غربی آن قرار دارند و پاتونگ Patong و کارون Karon از جمله معرف ترین و محبوب ترین این سواحل به شمار می روند. ساحل پاتونگ بسیار وسیع و طولانی است و اغلب مراکز خرید پوکت در آنجا قرار دارند. پوکت که دارای ۳۰ درصد جمعیت مسلمان است، در سال های اخیر همراه با سامویی، در میان ده جزیره محبوب آسیا شناخته شده است.

elephant-clip-art-cute-baby-elephant-clipart_2-thmفیل سواری پوکت

فیل سواری در پوکت یکی از جاذبه های دیدنی های پوکت است. اين سواري يکي از پر طرفدارترين فعاليت هايي است که گردشگران انجام مي دهند زيرا در هنگام سواري  از زيبايي هاي طبيعت در طول راه لذت مي برند یک راه هیجان انگیز برای یادگیری و سوار فیل در یک محیط زیبا است این بدون شک یکی از بهترین راهنوردیها فیل در پوکت است.پوکت جزیره زیبایی برای فیل سواری است حتما به این جزیزه سفر کنید تا از حیوانات این جزیزه لذت ببرید. این سواری یکی از پر هیجانترین و  پرطرفدارترین تفریحات تایلند است که گردشگران و مسافران تور تایلند انجام می دهند.

http://thaitor.ir/

فیل سواری

http://thaitor.ir/

فیل سواری

 

images-icon

 ورزش های آبی پوکت

جزیره پوکت که یکی از بهترین تفریحات پوکت می باشد، با آب های گرمسیری احاطه شده است، بهشتی برای دوستداران ورزش های آبی می باشد این منطقه برای علاقمندان به غواصی در این سواحل بسیار محبوب و معروف است ولی ورزش های ناشناخته ای مثل کایت سواری و موج سواری ، هر روزه به محبوبیت بیشتری بین گردشگران دست می یابد البته آبهای آرام و سرد از ماه نوامبر تا آوریل برای ورزش های آبی مثل غواصی، فوق العاده می باشد در حالی که آب های خروشان از ماه می تا اکتبر ، بهترین فصل برای موج سواری می باشد.

http://thaitor.ir/

ورزش های آبی

http://thaitor.ir/

ورزش های آبی

 

imagesباغ وحش پر هیجان پوکت

باغ وحش پوکت مكاني ايده آل براي دوست داران به حيوانات است  شما مي توانيد در اين باغ وحش از نزديك حيواناتي مانند تمساح ها و ساير حيوانات جالب را مشاهده نماييد. نمايش ميمون ها، تمساح ها و فيل ها بسيار جالب مي باشد علاوه بر اینها در اين باغ وحش يك باغ پروانه، باغ اركيده و يك آكواريوم وجود دارد که موجب شده این باغ وحش جزو دیدنیهای پوکت باشد که طرفداران بسیاری را جذب میکند.باغ وحش پوکت در حاشیه جنوبی شهر پوکت با مساحت 10 هکتار واقع شده که از بهترین دیدنیهای پوکت تایلند است و دروازه ورودی باغ شبیه دهان تمساح است.

http://thaitor.ir/

باغ وحش پوکت

http://thaitor.ir/

باغ وحش پوکت

 

beachسواحل جذاب پوکت

یکی از اصلی ترین دلایل اهمیت تایلند از نظر گردشگری سواحل زیبای آن است. جذابیت اصلی این سواحل نیز شن های سفید و طلایی آنها است. زیباترین ساحل های تایلند را می توانید در جزیره پوکت پیدا کنید: سواحل بهشت و پاتونگ.در این ساحل ها استراحتگاه های فراوانی وجود دارند. گردشگران می توانند در هر جای این سواحل که مایل هستند توقف و استراحتگاه موردنظرشان را کرایه کنند و از زیبایی های آنجا نهایت لذت را ببرند.

http://thaitor.ir/

سواحل پوکت

http://thaitor.ir/

سواحل پوکت

 

6ipoypzbT قایق سواری در تنداب در جزیره پوکت

قایق سواری در تنداب WhiteWater Rafting، از محبوب ترین و معروف ترین سرگرمی هایی است که در اینجا وجود دارد. گردشگران هنگامی که با قایق بادی مسیری ۴ کیلومتری را از میان جنگل طی می کنند، یکی از پر ماجراترین ساعت ها را سپری خواهند کرد. بهترین زمان برای این کار در فصل باران یعنی از ژوئن تا نوامبر است.

http://thaitor.ir/

قایق سواری

bryant_raft_2logo

امیدوارم از این مطالب بهره برده باشید جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور تایلند و تور پوکت با این شماره 43674367 تماس بگیرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی